Nuffnang

MY HEART BEEP

Thursday, July 22, 2010

MINGGU PENDEK...

Aku rase minggu nie minggu pendek jer, hehehhe walaupun masih melalui hari yang sama, isnin , selasa, rabu, khamis, jumaat, dan seterusnyer weekend, tp aku rase mcm cepat jer, tak macam minggu lepas, bgn pagi jer aku tny suami aku , hari nie hari aper, esok hari per, penat mr hub aku melayan isteri sorang nie...hehehehe bkn xde keje minggu lepas, bz x ingat, smp stress, minggu nie free skit, tp ntahlah aku tetap rase mase berlalu dgn cepat, x sabar nk tunggu hujung minggu, beristirehat bersama anak-anakku...golek², cium², main² ngan diorang.......:D





3 comments:

SyidaGorjes said...

memang tak sabar kalau nak tunggu weekend kan?kalau bole lepas isnin nak terus sbatu jek.hehee

Zura said...

yup...aku pun terase minggu nie cepat...smlm pun aku tnye adik aku hari ape...

A N A K - A N A K K U said...

SYIDA : betol tue, mmg x sabar..nk melepak...hehehe isnin bebangun esok dh sabtu yeye...hehehe

zura : mungkin sebab kita sibuk kot

Nuffnang

MY HEART BEEP