Nuffnang

MY HEART BEEP

Friday, June 10, 2011

BANYAK BENDA HAPPEN...

Lately nie bnyk sangat benda yang happen dlm life aku.....erm ada yang gumbira dan ada yang x gumbira, di saat aku bergumbira rupanya ada y dalam kesusahan....So hope pasni aku akan beringat....Minggu lepas aku cuti panjang, pegi rumah my beloved sister kat padang terap, kuala nerang, kedah.....pegh lengkap tue, xde poskod je....;p, so dah smp ke utara sure kitorg berjalan sakan, g padang besar perlis, g thailand tgk sempadan...tp rase x best dlm hati tue masih ade...x tau nape....almost 1 week gak aku cuti....Tahun nie mak ayah aku tmbh 2 cucu, hehehe rupanya angah aku pegnant...mase ktorg smp tue mmg dia tgh mabuk, kesian kakak aku..dah le kitorg jauh, nak tlg pepe pun x leh......xperlah dugaan ibu mengandungkan.....

Mase on the way balik sini, kitorg dapat berita y mengejutkan....adik ipar aku masuk spital, nak kene opeation coz doc kate dia kene cancer anderoid....memula doc ingat tiroid biasa je, pas dah buat uji kaji, selidik bagai, confirm cancer....Adoiyai kesian adik²ku, tapi itulah telah di tetapkan itu ujian yang patut mereka hadapi.....Alhamdulillah operation berjaya.....dan adik ipar akupun dah leh makan , becakap.....skrg mc kat umah mak dia kat melaka....Sebenarnya diorg dah tau pada day ktorg nak berangkat ke kedah....tp diorg x nak g tau, konon xnak kacau percutian fmly....eeee mmg aku geram time nie....cuti leh tangguh, fmly lebih utama....so for my brother & my sis in law next time jgn buat mcm nie lagi.....pepepun inform kami y dekat nie....

2 comments:

Zura Tahir said...

itulah warna2 kehidupan mah..

A N A K - A N A K K U said...

tuelah huda...nangis nie

Nuffnang

MY HEART BEEP