Nuffnang

MY HEART BEEP

Wednesday, June 1, 2011

KENAPALAH JADI MCM NIE???











aku tak sampai hati nak letak gambar bayi yang kene buang...so aku letak gambar baby² y comei nie....





Sedih sangat bila tengok & baca berita pasal kes pembuangan bayi nie, makin lama makin kejam...xtaulah nak ckp mcm mane, nak makipun xtau bahasa paling kesat mcm mane y akan memberi kesan pada mereka² nie....+ menambah dosa aku lak....tp mmg marah gak org mcm nie, eeeeeeee *&^%$$#@@!!..... Paling kesian baby y di buang dr tingkat 5 tue, meh sini aku try buang korang lak, nak tgk korang de rase sakit ke x, ker x kisah pun.....eeeeeeeeeee geramlh....Cume aku doakan Allah bagi hidayah pada mereka nie, bg petunjuk.....Paling sedih bila kejadian sebegini melibatkan anak² muda berbangsa melayu dan beragama Islam.....di manalah silapnya kan.....:(

3 comments:

Huda said...

geram rasa nak bunuh2 je org yg buat tu ..

Zura said...

dia ingat mcm buang sampah ke..

estee_8980 said...

org yg buang tu mmg xde ati perut tahap banggang ke 10...geram sgt bila tgk berita semlm...

Nuffnang

MY HEART BEEP