Nuffnang

MY HEART BEEP

Tuesday, March 1, 2011

ANJAKAN PARADIGMA

Sejak aku kenal ayat nie, aku memang suka sangat ayat nie " anjakan paradigma" dr semalam aku dgr ayat nie...mungkin dah smp masa aku patut buat anjakan paradigma dlm hidup aku, bermula dgn tempat kerja aku...hahahahaah korang paham x maksud aku?????????Tol tue aku sekarang tgh cr keje baru, y leh dpt pengalaman baru, leh buat aku jadi org y bertambah berwawasan...hehehehe alang² nak buat anjakan paradigma baik aku buat y bebetol mencabar jiwa aku....Kalau kengkawan ade tahu kat memana memerlukan pekerja y berdedikasi tlg info aku erk...aku rela berkhidmat...hahahaha nie kita promote diri sendiri ker erk?????

3 comments:

~aSHa~ said...

BERKHIDMAT UNTUK NEGARA?

Zura said...

anjakan paradigma...

Aredhel Helya said...

anjakan paradigma...... apa kata ko letak anjakan ko tu pada gaji..... lagi banyak ko tukar tempat keje.......lagi cepat gaji ko up.....tapi...... at the same time..... resume ko pun jadi tak best..... sebab banyak kali tukar keje....... ape pun....... yang penting strategi........ :)

Nuffnang

MY HEART BEEP