Nuffnang

MY HEART BEEP

Tuesday, January 18, 2011

"MENANG TIKET WAYANG"


Heheheheh jangan salah sangka ngan tajuk aku tue, aku x menangpun tiket wayang...tp aku nk beri korang tiket wayang.....eeeeeee baiknyer hati aku kan...hahahahah tp xdelah semudah tue, mane ade mende free dalam dunia nie...tol kan...so sesapa nak menang " 2 tiket free khurafat" korang kenelah teka mana aku akan pergi cuti 23-25hb Januari 2011 nie.....sesapa y betol, dan cepat akan dapatlah....2 jer tau tiket nie....kenapa aku bg 2??? sebab niekan citer seram, so mane berani tgk sorang...hehehe itu akulah tue

4 comments:

Zura said...

boleh teka bape byk nie...
aku teka...ko nak g
1.gambang waterworld
2.hot spring sg klah sungkai
3.Cameroon Highland..

3 cukuplah..hehe

chugie said...

ko nak g bukit merah ek?
ke nak balik pahang?
ke nak pegi umah akak ko kat kedah tu?

aduh.. banyak plak aku jwb.

Huda said...

pangkor
langkawi
cameron highlands
genting highlands

~aSHa~ said...

1) Cameron Highlands
2) Langkawi..


ehehe

Nuffnang

MY HEART BEEP