Nuffnang

MY HEART BEEP

Sunday, January 2, 2011

HARI PERTAMA........


Hari nie hari pertama sekolah buat anak² buah aku......hehehehe, memacam jadi hari pertama nie, d sebabkan semalam semua tdo kat umah mak aku, so pagi nie riuhlah skit, ialah y nak pergi kerja, nak pergi sekolah....bilik air mmg berebutlah....lelebih lagi hari nie semua org terlambat bangun....hahahahaah kol 7 baru tersedar.haaaaa mcm dlm filemlah riuh gila umah mak aku, tp aku mcm biasa, still dlm selimut peluk meluk anak²ku...sbbnya jadual aku x berubahpun.....so kol 8 aku bgn, g mandi, tgk umah dah tunggang langgang, semua tgh sibuk mencari, cari apa???

kunci kereta abg ipar aku lak hilang....hahahahah lawak tol, ialah dia nk antar anak buah aku g sekolah tadika, 1st day ari nie, kakak ngan abg dia dh g sekolah....huhuhuhu, so smp aku hbs mandi, siap nak g keje x jumpa lagi, so aku tawarkan diri tlg antarkan anak dia g sekolah, g pun pasni mmg tugas aku tumpangkan anak buah aku tue ker sekolah....hehehehe memcamlah hari pertama....mcm manelah anak buah aku kat kedah g sekolah, ari nie 1st day masuk darjah satu....haiiii....esok anak sendiri, mau aku y over xcited nie....hahahahahah

3 comments:

Zura said...

seronok tgk gelgat drg kan...walaupun kelam kabut...

~aSHa~ said...

ari pertama..semua org kelam kabut...ehehe termasuk hilang kunci kete ye....dugaan tu...

chugie said...

aha..tunggu anak ko plak masuk sekolah ek, baru tau kelam kabutnye dunia! ekekekek;p

Nuffnang

MY HEART BEEP