Nuffnang

MY HEART BEEP

Wednesday, December 29, 2010

HUHUH.....SEKSA BEB....


Semalam kat area opis aku hujan lebat tue, tgk jam dah kol 5, walaupun lebat aku tetap mengharunginya, sebab kalau lembab offcoz aku kene harungi jam...tp semalam uwaaaaaaa jln dah jam teruk...mmg teruklah.....dgn hujan lebatnya, tensen jer, nasib ktorg nie mmg selalu jadi info trafik utk sesama lain.....kalau aku gerak dulu, aku akan info kat member baik aku puan chugie , dan bos aku lah.....tp kalau dia dulu dia akan info aku, so ktorg leh ikut alternative lain. supaya x stuck dlm jam.....so smlm mase dpt info dr chugie aku terus masuk highway...huhhuuh mmg jam teruk....nasiblh ktorg nie ade laternative lain, kalau x taulah kol bape smp umah....
Pas di risik kabar, rupanya ade xcident, tutlah jam teruk...huhuhuhuh.....

2 comments:

chugie said...

oo ade accident ke mah? abg aku kate mane de pape pun.. masing2 balik awl nk tengok bola! :D

Zura said...

giler...

Nuffnang

MY HEART BEEP