Nuffnang

MY HEART BEEP

Wednesday, January 5, 2011

APA YANG DAH TERCAPAI????

Kalau ikut tahun, tahun nie genaplah aku dan kengkawan sebaya aku beralih umur, no more 2 tp dh 3....menakutkan bila membayangkannya...jgn salah paham bukan sebab takut tua, tp rasenya bnyk lagi yang blum tercapai dlm kehidupan aku dan kengkawan seangkatan....mmglh berubah umur, x bermakna xleh tercapai,tp terasa masa tue mengajar supaya kita lebih cepat dan jangan berlengah lagi......

Alhamdulillah.....dalam umur aku sekarang, aku dahpun ade seorang suami dan sepasang anak² y comei dan bijak.....cuma mungkin perlu di tambah jer kot...hahahaahah bab y satu nie kalau pk umur mmg nak tmbh cepat, tp bila pk pendapatan dan kos sara hidup sekarang, cukuplah buat mase nie 2 orang dulu.....bkn menolak rezeki anak tue, kalau ade, adelah kalau xde biarlah dulu.....hehehehe....x semua org bernasib baik mcm aku, jadi aku perlu bersyukur, ada kawan aku yang belum kahwin pun dlm usia mcm nie, ada tue yang dah kawin tp x mempunyai cahaya matapun, dan ada y punya anak perempuan tp x punya anak lelaki, dan begitulah sebaliknya....kalau cermin dlm diri, aku dah cukup bertuah...bak permainan dulu, ada ayah, ibu, anak lelaki, anak perempuan..."one happy family at home"....heheheheh

Aku lum ade rumah sendiri lagi, masih lagi duk dgn mak ayah, membantu smbl menjaga mereka di usia tua, ikut hati mmglh nak beli rumah sendiri, tp rezeki tue lum sampai lagi, insyaAllah dlm umur y 3......blum smp 4, aku harap akan tercapai impian aku memiliki rumah sendiri, habis belajar sebelum anak aku mula belajar di sekolah.....

Semoga tahun nie dan tahun² akan datang akan memurahkan rezeki aku, impian aku akan tercapai....amin

1 comment:

chugie said...

alhamdulillah, semua ko dh de kan mah? moga rezeki bertambah melimpah ruah lagi di tahun 2011 ni..

Nuffnang

MY HEART BEEP