Nuffnang

MY HEART BEEP

Tuesday, August 10, 2010

HARI PERTAMA BERSAHUR


Pagi tadi korang sahur aper???? biasalah sahur pertama mesti bestkan, heheheh semangat tue nak puasa, aku mkn nasi ,smbl ikan bilis goreng kering ( mkn dgn roti pun sedap), daging masak kicap, telur dadar, pastu minum tea O + susu....ops x luper gak buah dan kurma....Pagi td aku bgn paling lewat, hehehehe bkn sebab x sedar erk, sbb aku dinner lewat smlm kol 1.30 am so bila sedar kol 4.30 te rase mcm baru jer bgn mkn, nk mkn lagi....tmbh lak my little prince tgh nyusu, so kol 5 baru aku bgn mr hub panggil mkn....hehehehe bkn aku x bgn sediakan sahur erk, tp dah ramai sgt kat dapur tue sediakan sahur, so aku amik giliran mengemas lepas mkn sahur lah baru adil...olah kengkawan aku ucapkan selamat menjalani ibadah puasa pada hari nie, moga kita dapat mengharungi dugaan dan cabaran dgn tabah dan penuh kesabaran...AMIN....lelebih sekarang nie kiter di kuasai nafsu sepenuhnya.....

3 comments:

Zura said...

hehehe...alasan org ramai kat dapur...mcm alasan aku je...kihkihkih...padahalnye mmg pemaleh..kehkehkehkehekhekeh

chugie said...

alasan betul ko ni! len kali bangun awal skit, tulun org masak!

banyak tul lauk bersahur ko ye mah.

A N A K - A N A K K U said...

zura : hehehehe tuelah alasan jerkan, hakikatnyer pemaleh...

chugie : z smlm aku x bgn, tp ari nie aku y sediakan sahur...heheheh

Nuffnang

MY HEART BEEP