Nuffnang

MY HEART BEEP

Sunday, August 8, 2010

"DIA" DATANG LAGI....

Pejam celik, pejam celik, kejap jer dah nak masuk bulan ramdhan al mubarak kan...Dah sampai masa untuk kita tinggalkan perkara² duniawi dan tumpukan pada akhirat lak...bukan lamapun, bila aku tgk kalender, erk rase mcm kejap nyer puasa, cepatnyer masa akan berlalu...aku harap tahun nie, aku dapat tunaikan ibadah puasa aku, dengan penuh kesyukuran dan keinsafan...Nak buat terawikh kat masjid tue mungkin akan menghadapi kesukaran skit, iolah anak kecik lagi, but aku akan cuba untuk buat sendiri kat rumah...hhuhuhuhuh kalau bujang dulu, mmg aku g masjid ngan mak ngan my bestfrendz,dah ada anak nie mmg jarang dpt pergi, leh di bilang dgn jarilah.....Oklah kepada semua umat islam di seluruh dunia aku dgn penuh keinsfan mengucapkan selamat menyambut RAMADHAN AL MUBARAK, semoga RAMADHAN kali ini lebih bererti buat kita dan kita dapat mengerjakan dengan penuh keinsafan.....Pada aku semangat nak bebuka mcm bebudak tue dah xdelah...nafsu membeli kat bazar ramadhan tue dah xde, lelebih membayangkan bila kuih muih@lauk pauk tue indah kabar dari rupa....nmpk cantik tp x sedap.....

p/s : jangan kita gantikan dia pulak kan....;p



p/s : harap ramdhan nie kita dapat tingkatkan lagi pahala kita......

2 comments:

Ease Basri said...

Salam Ramadhan... harap ampun dan maaf diatas segala dosa.

A N A K - A N A K K U said...

sesamalah kiter erk ease

Nuffnang

MY HEART BEEP