Nuffnang

MY HEART BEEP

Tuesday, July 13, 2010

TETIBE AKU RASE RINDU....

Bila dalam keadaan sakit mcm nie ,memacam perasaan kan, sekejap sensitif, kekejap happy, kekejap rindu, dan memacam lagi..Sekarang nie aku rase rinduuuuuuuuuu sangat kat seseorang y bermakna dlm hidup aku, nak ckp kat dia malu, hehehe nnt di katekan aku buang tebiat...sebab selama perkenalan dan perhubungan aku ngan "dia" aku mmg susah nak ungkap perasaan sayang, rindu bagai nie....tp sekarang nie rase rinduu sangat...hhuhuhu...
mcm mane nie...rindu tapi malu...

9 comments:

~aSHa~ said...

ermmm mcm simbolik je perkataan dia tu..ehehe org ke tak?

chugie said...

siapa kah gerangannya tu ye..
kayak bercinta/ single balik je ko ni!

Ease Basri said...

aku tau ko rindu kat Shumie...hehehehehe

Zura said...

waaahhh...ko...sapa tue 'dia'

A N A K - A N A K K U said...

to all my frends : suami aku daaaa

SyidaGorjes said...

kalau utk suami kenapa rindu tapi malu?heheheheee

~aSHa~ said...

ehehehe a'ah buat apa malu2....

eheehhehe

zaza said...

ko rindu kat aku ye..? hehe

A N A K - A N A K K U said...

syidagorjes & asha : hehehe sy mmglah susah nk ucapkan..."ego" kot, ker malu terlebih...hahahah

zaza : erm ko tue turun KL bkn nak cr aku

Nuffnang

MY HEART BEEP