Nuffnang

MY HEART BEEP

Wednesday, June 30, 2010

HAAAAA "PENYAKIT BUATAN ORANG???"

Kalau citer pasal penyakit buatan orang nie, semua org akan tpk sihir, santau, dan yang sewaktu dengannyer...korang tau tak penyakit buatan orang nie ade baik dan buruknyer?????? Pelik kan bila aku ckp mcm nie, hehehe ialah baiknyer penyakit buatan org nie, bila seorang isteri tue mengandung....haaaaa saper y buat dia mengandung???? mestilah suami diakan, penyakit buatan orang lah tue...heheh ini kebaikan bg org y berumah tangga....alhamdulillah dan tahniah kepada kengkawan yang kene penyakit nie erk..aku doakan korang bahagia, dan gembira dgn rezeki yang Allah limpahkan....

Tapi keburukkan penyakit buatan org y macam sihir santau dan sbgnyer, mmg kesian, aku simpati dan selalu berdoa moga Allah jauhkan aku dan seluruh ahli keluarga aku terkena menda² mcm nie.Kesan dia nauzubilla, ada y sampai kurus kering, ada y smp meninggal dunia, hidup rumah tangga porak peranda, suami isteri xleh bersama panas selalu, dan memacam lagilah...Kalau ada yang antara kiter terkene perbuatan orang y x perikemanusiaan mcm nie, bnykkan lah bersabar, dekatkanlah diri denganNya, kita kene kuat dan melawan insyaAllah mesti kiter bejaya....semua y berada dalam dunia nie ,dr Allah s.w.t, kiter kene berbbalik padaNya...Kuatkan semangat, kuatkan iman....aku doakan korang berjaya melawannya...

3 comments:

~aSHa~ said...

siannye kalo org tak bersalah tiba2 terkena buatan org...tak pasal2 sakit....agaknye sifat dengki tu yg meninggi tu suka buat kat org..

tapi buatan org kerana suami tu..ehehehe...mmg mendatangkan bahagia...

Ease Basri said...

Buatan orang....positif best....negative....minta dijauhkan.... huhuhuhuhu

A N A K - A N A K K U said...

asha - haaa tuelah kenapalah sanggupkan wat mcm tue, hehehe buatan kerana suami tue mmg lah..melegkapkan kiter

ease - yup mintak di jauhkan sesangat...amin

Nuffnang

MY HEART BEEP