Nuffnang

MY HEART BEEP

Tuesday, June 29, 2010

"SEPARUH JIWAKU PERGI"



Ceh tajuk, macam tajuk lagu lak....hahahah.Hari nie bos xde kat opis, alhamdulillah...leh enjoy, tp aku x rase nk enjoy, jiwa aku tgh x stabil ,otak aku tgh serabut...rase mcm xde mood nk wat pepe...nak duduk tepi laut pandang jer ker depan....smp aku rase letih dan bosan.....bebetol parah jiwa aku hari nie, kalau org putus cinta tue, aku 1000xxx parah rasenyer, mase putus cinta ari tupun aku x jadi mcm nie....oklah itu jer N3, wat hari nie....jiwa aku bebetol kacau...

5 comments:

chugie said...

erk, tak tau plak ko penah putus cinta sebelum ni mah..

Zura said...

hehehe...semangat mah..jgn cm nie...

A N A K - A N A K K U said...

chugie : heheheh aku putus cinta dlm mimpi jer z

zura : hilang semangatlah ra....

Huda said...

frust beno bunyinye..hehe..

A N A K - A N A K K U said...

frust huda...coz mcm kene tipu jerk

Nuffnang

MY HEART BEEP