Nuffnang

MY HEART BEEP

Wednesday, May 12, 2010

DAH LAMA X UPDATEKAN...

Start aku nk final ,smplah aku dhpun hbs final....x sempat aku nk jengah blog nie, dh bersawang, berabuk....juz masuk aritue nk join contest jer...tuepun dpt info dr kengkawan.....Bz lah..lepas nie lagi bz sbb kat department aku dah xde sesape...uwaaaaaaa sure penat gila, keja 4 orang kene buat 2 orang...nak cuti sesuka hati, bergumbirapun sure xleh......Ari nie free skit, so leh ler update per y aku wat hujung minggu yang lepas....Xde yang menarikpun...juz duduk rumah smbl berehat....hahahahah penatlh bila sibuk study aku xdulik hal rumah sgt, so bila dh start cuti sem nie...baru nmpk semua berserabut....hahahah so dr atas smp ker bawah aku mengemas...habis semua habuk² aku singkirkan....pastu dah penat...x terasa nak merayap ker memana, nk duk umah jer melayan my little princess & prince.....Smpkan jemputan kawin dr member akupun aku terlupa....my dearest frends shumie i'm sooooooo sorry...Ptg kol 4 baru tersedar, ntah bila terlena bgn siap² nk g majlis befday anak chugie....Ok jom layan picture.....
















p/s : Appy Befday fatin..s.emoga jadi anak yang solehah bila besar nanti






2 comments:

Unknown said...

moh2 rajin2 update..:) dpt 1 entry per day pun ok dh :)

A N A K - A N A K K U said...

hehehe tgh cubalah nie huda..rajinkan diri

Nuffnang

MY HEART BEEP