Nuffnang

MY HEART BEEP

Tuesday, May 18, 2010

CEPATLAH...MASA

Ari nie aku penat sgt, dr pagi aku bz,rase sepanjang keje kat opis aku nie x pernah aku sebz nie...mana tak bznyer, kerja 3 org aku buat sorang.....mata nie dh sakit, kaki dah lenguh, aku berdiri kat mesin photostate kat 2 jam....adoiyai bos sayang cptlah dptkan pembantu utk aku...dah x thn nie...increament takde ker? hahahahahaha bkn x ikhlas buat keje nie, ikhlas kerana Allah, tp kalau berlanjutan mcm nie....tak terkejar aku.....tdo opislah aku nmpk gayanyer, cian kat my little princess & prince....study aku laik...huhuh interview akan dtg nie harap berjayalah dgn demerlang dan terbilang...heheheh

3 comments:

Unknown said...

siannye.. x de assistant lg ke??

emm... insyaallah, mah.. doa2 lah ko dpt keje tu..

Zura Tahir said...

insyaallah aku doakan...

zaza said...

yo.. ada TAG untuk ko... sile ke belog aku ngan kadar segera. tq

Nuffnang

MY HEART BEEP