Nuffnang

MY HEART BEEP

Wednesday, March 17, 2010

MASIH ADA SIFAT TUE..

Aku tak tau org lain, tp aku tau kengkawan aku same mcm aku....Betul kita dah makin dewasa dan semakin matang....Aku setuju dgn itu aku sendiri boleh nmpk kematangan dan kedewasaan aku, bila kau tgk anak² aku y semakin membesar...hehehe dh beranak pinak aku nie...Tp kan kalau aku dan kengkawan aku jumper "HILANG" segala kematangan dan kedewasaan tue, begitu juga kesopanan dan ketatasusialaan kitorang..Alhamdulillah kitorg semua dpt suami y sporting. Bila jumper kengkawan kitorang mcm kembali ker budak sekolah, nakal ,berguran gelak ketawa tanpa menghiraukan org lain...Semalam aku jumper kengkawan aku, hehehehe ade jer menda lawak y kitorang buat, ade jer menda y kitorang nak gelakkan...aku raselah semua org mcm tue, bila dh imbau balik kenangan mase nakal lupa sekejap kat mane kiter berada....erm apepun life must enjoy tp berpada²...

3 comments:

zaza said...

aku pun sama la mah.. Umur je dah tua.. Tp, still cam bebudak!.. bila kumpul ngan kekawan.. Kepoh manjang!

Zura said...

hahahha...seronok tau bile kembali ke alam budak2...seronok sgt...sume masalah hilang

A N A K - A N A K K U said...

zaza : hilang sifat kematangan jap kan...

zura : hehehehe tol tue ra lupa mslh jap

Nuffnang

MY HEART BEEP