Nuffnang

MY HEART BEEP

Wednesday, February 24, 2010

KISAH ANAK-ANAK BERCAKAP

Anak aku dah pandai ckp, xdelah terus mcm kiter, tp xdelah pelat smp kiter x boleh phm aper dia ckp...kate org tua² anak aku tue masih di kategorikan cakap terus. sbb senang nak paham butir bicaranya....semalam mase aku balik rumah, kakak aku cerita anak dia kene gelak sbb perkataan "panjat", heheheh aku x phm mulanyer, tp bila time diorg memain tue ,memanjat sane sini, aku jerit kat diorg jgn panjat nnt jatuh, anak buah aku menyahut, jgn pan*at nnt jatuh??? aku terus gelak....hahahahah gelak besar xde tahan punyer,tetibe aku tersedar, alamak anak aku ngan minah nie lebih kurang jer, aku pun ajar anak aku sebut panjat ...tp sebutannyer hahahahahahah samerlh pan*at...adush...anak aku, sayang ibu...xper aku akan ajar dia ckp smp betol...Dulu anak buah aku yang lain, bila balik sekolah sebut jer murid - murid ,tukar jadi *urid-*urid...ktorg pakat ketawa, pastu menyakat suruh ckp bnyk kali..heheehh

ok mesti korang pelik asal aku bintangkan perkataan y salah tuekan....kat sini aku bg panduan korang gantikan bintang² tue ngna huruf²nya

panjat = pan*at change * to T

murid-murid = *urid - *urid change * to B

Budak² diorg tak tau aper y diorg sebut, tp kiter sbg org tua dan org dewasa wajib perbetolkan aper y salah....

6 comments:

mommy twin said...

ha..ha..ha..kecik2 dh pandai mencarut

A N A K - A N A K K U said...

mommy twin ; that y kiter kene betulkan...

zh-ena said...

umairah pun dah mula bercakap

Zura said...

salah asuhan..

chugie said...

hahah amboi, tecik2 dah mencarut! ahaks! ibu, sila mainkan peranan k

A N A K - A N A K K U said...

zh-ena : tggulah na dia ckp per lak

zura : xde kene mengena, kita y kene betolkan

chugie : hahaha diorg bkn taupun

Nuffnang

MY HEART BEEP