Nuffnang

MY HEART BEEP

Monday, February 22, 2010

EJEN KAH AKU???????

Apa salahku apa salah ibuku

Hidupku dirundung pilu

Tak ada yang mau dan menginginkan aku

Tuk jadi pengobat pilu

Tuk jadi penawar rindu

Tuk jadi kekasih hatiku



*



Timur ke barat selatan ke utara

Tak juga aku berjumpa

Dari musim duren hingga musim rambutan

Tak kunjung aku dapatkan

Tak jua aku temukan

Oh tuhan inikah cobaan



**



Ibu-ibu bapak-bapak

Siapa yang punya anak

Bilang aku aku yang tengah malu

Sama teman-temanku

Karna cuma diriku yang tak laku-laku



***

Pengumuman-pengumuman

Siapa yang mau bantu

Tolong aku kasihani aku

Tolong carikan diriku kekasih hatiku

Siapa yang mau



Back to *, **, ***



Ibu bapak punya anak

Bilang-bilang aku aku yang tengah malu

Sama teman-temanku

Karna cuma diriku yang tak laku-laku



Back to ***



aku suka lagu nie, kenapa??? bila aku dgr lagu nie mesti aku teringat kat kengkawan aku yang blum kawin, ramai gak kengkawan yang blum kawin mintak aku tlg carikan, tp kat mane nak cari, kengkawan blog ade y bujang...yang tgh cr pasangan...meh sy bg kat kengkawan saya nie...hehehe tak kiralah kengkawan blog y lelaki ker perempuan...Berkawan x semsetinya nak bertemu jodoh, kekadang utk menambah ilmu pengetahuan...hehehe sesapa y sudi jadi kawan kpd kengkawan saya tue...please let me know erk....

8 comments:

Zura said...

aku pun suke lagu tue...

mmg ejenlah klau dh buat pengumumam tue...

sapa erk kawan2 ko tue...hihihiih

A N A K - A N A K K U said...

zura - siapa identiti di rahsiakan...tp kalau ko nk jadi calon, aku akan bg no phone...heheheh

chugie said...

ai..promote nampak!

mommy twin said...

mah.. aku nk join... tolong promote aku bleh?

~aSHa~ said...

abg sy solo...alalallla tapi bukan blogger...uhhuhuhu

A N A K - A N A K K U said...

mommytwin : ko nyer blog namepun dh tau ko nie bkn bujang@pun single mother,kop double monther tau...hehehe so maaf anda x qualified;p

aSHa : heheheh xper, xde blog pun ok, leh bg no tipon ker email...

zaza said...

HUWARGH HAHA..
DAH AGAK LAMA LAGU NI!!AKU PERNAH TUJUKAN KAT BF AKU!.. MARAH GILE KO..

A N A K - A N A K K U said...

zaza : heheeh idea y bgs tue, biar dia sedar skit..hehehe

Nuffnang

MY HEART BEEP