Nuffnang

MY HEART BEEP

Monday, January 11, 2010

KENAPA NIE....

Dari minggu lepas aku rase hati + jantung aku berdebar², pastu asyik nak tersenyum jer...hahahah macam org dah jatuh cinta & mabuk kepayang jer...Nak kate 2-3 ari nie aku alami sesuatu y indah dlm hidup, x laks, biasa jer hidup aku xde y leh wat aku nk tersenyum sepanjang masa....adush...dup!dup!dup! dlm dada nie mcm nak pecah kenapa erk...per y nak jadi nie??? heeheh nak dpt kenaikkan gaji lebih drp biasa kot, ker nak dpt bonus???? tp bila kau tny sumber² y boleh di percayai...semua ckp mimpi ker????hahaha maknanyer xdelah tue...adush...asal erk...tp yang pasti aku mcm bahagia jer dgn perasaan nie...mcm seronok jer...cuma tuelah debaran dlm dada wat aku jadi x menentu...Ya Allah berilah petunjuk pada ku....amin....Hahahah x kan aku nak jatuh cinta laik...;p (dah lame hidup, hahahahaha)

No comments:

Nuffnang

MY HEART BEEP