Nuffnang

MY HEART BEEP

Tuesday, December 1, 2009

Banyak Keje...

Heheheh namepun bekerja, mestilah banyak kejekan,tp nie uwaaaaaaaaa penuh atas meja aku, smp akupun pening xtau nak buat yang mana satu....naik dr cuti lame ari tuepun xlah berlambak mcm nie....eeeeeee bos aku nie mmg simpan keje utk aku ker erk????Tapi hehehehe banyak² keje akupun, aku sempat laik nak update blog, alaaa normal lah tuekan ,sbb dlm 8jam waktu bekerja tue mesti ade ½jam utk berehat wlpn waktu rehat di sediakan tp tue utk makan, bkn utk tgk another website....so kiter sendiri kene pandai curi masa...hahahahah.

Pagi tadi aku tgk meja aku, Ya Allah tak tau nk mulakan dgn yang mana satu, tp sekarang meja aku dah clean & clear, tggl nak wat invoice utk SKM jer, invoice lain aku dah settle pepagi laik...invoice utk akaun departmentpun aku dah antar....lega skit kepala, ringan skit mata...xdelah serabut sgt.....

No comments:

Nuffnang

MY HEART BEEP