Nuffnang

MY HEART BEEP

Monday, October 3, 2011

AMBOI XCITEDNYE......

x lama lagi nak dpt anak bah baru, tp org dalam rumah mak ayah dah kelam kabut....hehehehe memasing xcited, anak aku meragam je dr mlm td, maybe dia tau dah dekat masanya maksu dia nak bersalin, mak aku x senang duduk, kekejap rase nak buang air besar, mcm mak lak y nak bersalin, aku gelak je.....ayah nmpk relax, tp xtaulah dlm hatikan....heheheh suami ngan abg ipar aku sibuk nak jadi ambulance, tukang antar adik ipar aku ke spital.....hahahah xcited diorg mcm kalah mase wife memasing nak bersalin, mungkin sebab adik bongsu tue y xcited.....tp baby blum kuar lagi...aku doakan semoga adik ipar aku, di permudahkan urusannya...semuanya selamat, dan melahirkan baby y comei, sihat serta cukup sifat....lame x dgr suara baby nangis, huhuhuhhu

3 comments:

Zura said...

bile masa tukar umah nie...ber+++ cucu mak ayah ko...mak bapak aku thn depan dpt lg 2 org..hehe...bestnye lah..

~aSHa~ said...

wah ramainye excited...bertuah baby tu nanti..ternanti2 kehadirannya

zh-ena said...

jom dgr umar nangis jom hehehehhehe

Nuffnang

MY HEART BEEP