Nuffnang

MY HEART BEEP

Monday, May 23, 2011

RAGAM SI ANAK² KU....



Alhamdulillah, syukur anak² ibu makin sihat, kuat ,cerdik dan pandai....Kadang² ragam 2 beradik nie buat aku tergelak sendiri, tersenyum bahagia, hahahah ade jugak y buat angin aku x menentu.....Dulu mase anak sorang, rase mcm kesian jer, sbb ialah xde kawan nak main, nak gaduh, nak mengusik, bila dah ade dua nie...hari² bergaduh, mengusik each other, smp kekadang ibu pun pening ngan anak² ibu...



Kakak nie bnyk ikut peel ayah, muka pun mcm ayah, nak kate penyabar, gak...tp lebih sabarlah drp c adik, pastu kakak nie cewek, penat nak melayan, sesikit menangis...adoiyai bab nie mmg ibu dan ayh selalu kalah..penat....tp layan kan gak......



Adik lak bnyk ikut ibu, kuat mengusik, ganas skit, cepat naik angin...hehehe mmg bnyk tol perangai ibu kat adik....x kisah sgt...pandai bwk diri...Suka ngusik kakak smp kakak hilang sabar...hahahah


Macam manapun perangai dah gelagat anak² ibu, ibu dan ayah tetap sayang, moga anak² ibu, jadi anak y soleh dan solehah...pelihara hubungan adik beradik moga x dicemari dgn perkara² y tidak elok....amin

1 comment:

Zura said...

amiinnnn..semoga drg jd ank yg baik..

Nuffnang

MY HEART BEEP