Nuffnang

MY HEART BEEP

Sunday, February 20, 2011

WOW WEEE...SUKANYA...


Heheheeh aku suka berat badan aku dah naik...hehehehe, selalu mesti org x sukakan, tp beza skit ngan aku y kurus kering nie, hehehe bila berat badan aku naik, dan hmpr pada berat ideal...aku amatlah puas hati...cuma xleh happy sgt, still kene jaga kesihatan...tkt gak appy sgt, mkn over..haaaa sekali amik ko....Hehehe inipun nak citerkan..xperlah juz sharing jer ngan korang.....

4 comments:

.::Lynn::. said...

ya... aku suka jugak kalo berat badan aku naik...rasa berbaloi dgn apa yang dimakan..

Huda said...

tahniah kak :) hehehe..

SyidaGorjes said...

kita pun suka juga.teringin nak capai berat badan ideal wic is entah bila nak dapat.

Zura said...

org kurus cm kite harus berbangga bile berat naik..hihihi..

Nuffnang

MY HEART BEEP