Nuffnang

MY HEART BEEP

Monday, February 7, 2011

AKU MASUK LAMBAT

Hari nie aku masuk lambat, sajejer...hehehehe sesuka kan....kat opis xde keje, so aku masuuklah lmbt, eeeeeeee mcm ade share jerkan...hahahahaha...alasan masuk lambat, mlm td aku sms bos aku " bos, esok sy lmbt skit, g bank...";p

Acctually aku x g bankpun, tp aku g kwsp, settlekan urusan penamaan kwsp suami aku, kepada aku....hahahahaha..kalau aku jahat, sure aku dah menyalah gunakan....tp aku sedar aku hnylah pemegang amanah kepada anak²ku....Ialah dah bnyk aku dgr cerita bila pasangan pergi, mulalah y tinggal nie berebut harta y x seberapa, akhirnya anak yatim te terbiar tnp terbela.....kengkawan aku ramai y dah kene...so utk langkah berhati², lebih baik aku wat mcm nie dulu kan......xde niat lainpn, hny utk memastikan nasib anak²ku terbela...tentang duit, harta dunia nie adik beradikpun leh bunuh membunuh...so pepun skrg kene berhati².....erm korang tau tak korang dah boleh wasiatkan harta korang y x seberapa te pada amanah rakyat??? korang dah buat??????? Jom kita buat cecepat....supaya yang "pergi" tak terseksa yang tinggal tak menderita......

3 comments:

Zura said...

aku xbuat penama lg mah...

chugie said...

a'ah lah.. aku kene buat ni!

Lovely Bella said...

ermm bella dah bagi penama... mmg tindakan yg btul.. anak2 nye ms depan lebih penting..

Nuffnang

MY HEART BEEP