Nuffnang

MY HEART BEEP

Friday, January 14, 2011

RABECCA NUR AL ISLAM KAHWIN....






rabecca vs aku...hahahahah


Dah sah jadi isteri org pelakon nie kan...eheheheh tahniah, semoga rumah tangga diorg aman bahagia dan kekal hingga ker syurga.....erm itu jer ker????hehehe sebenarnya nak kongsi erm mas kahwin dia samerlah dgn mas kahwin aku dulu...iaitu no kegemaran aku, ker dia pun same...kwang!kwang! mas kahwin kitorang ialah....jeng..jeng...ayat x leh blah kitorang tue...hahahahah RM333.33....i like no 3. Tue y mintak kat mr hub mas kahwin bnyk tue, mcm rabecca aku pun terpaksa rahsiakan wang hantaran aku....hahahah malu nak share....tp xdelah smp aku taksub sgt nak mintak kat mr hub RM33,333,33...kalau bnyk nielah aku mintak....hahahahha aku mestilah setanding ngan harga wang hantaran tue, pandai masak + menjahit + muka mcm karisma kapoor ker + budi bahasa hebat + pelajaran hebat + memcam lagilah, hahaahahhaha....tp aku hny manusia biasa y bnyk kekurangan, so x delah mintak bnyk tue, tp kalau dpt kan best...hahahahah berangan, anak dah 2 uits , bgn!bgn!

1 comment:

Zura said...

manalah th hantaran ko 3,333.33 je...hehehe...kalau hantaran ko 33,333.33...perghhh...weeding of the year lah ko..

Nuffnang

MY HEART BEEP