Nuffnang

MY HEART BEEP

Monday, January 3, 2011

"Izamir Ridzwan Pendrive GiveAway"

ok aku nak join giveaway nie, heheheeh, aku tau pasal giveaway nie drp zura, dia tag aku....jom kengkawan kiter join, juz click jer kat tajuk N3 aku tue dia akan bawa korang ker penaja giveaway nie...





so supaya tak menang sensorang aku nk tag kat kengkawan y lain....jeng...jeng... sapekah y betuah....hahahha mcm aku lak y nak bg hadiah nie....

huda, syida, yanmie, asha......trylah erk, mane tau rezeki korang ker.....best of luck;p



3 comments:

~aSHa~ said...

pergh pendrive tu..sgt menarik ar hadiahnye..nak join nak join..mlm ni ke atau pagi esok insyaAllah publish..kalo akak tak lupa...tq tag

Zura said...

good luck tuk ko....

~aSHa~ said...

dah publish..

Nuffnang

MY HEART BEEP