Nuffnang

MY HEART BEEP

Sunday, December 26, 2010

MALAYSIA vs INDONESIA

Rata² sekarang nie semua org cerita pasat kemenangan pertama malaysia melawan indonesia semalam kan...akupun mcm korang gak, bangga beb....tahniah pada pemain Malaysia.....harap kat padang indonesia nnt korang buat y terbaik gak, dan bwk pulang piala y dah sekian lame x di bawa pulang...heheeheeh...Ok aku bkn nak cerita kisah kemenangan kita mengalahkan indonesia tp aku nak cerita pasat satu peristiwa di hari MALAYSIA vs INDONESIA....

Tp sebelum tue aku minta maaf bebanyak erk...bukan nak kondem tp nie hakikatnya....aku pun sakit hati gak......org malaysia mmg semua cerdik pandai....sekarang nie semuanya MALAYSIA BOLEH kan...tp pklah masih ada menda y boleh buat dan x boleh buat....tolkan...slogan y di war²kan tue bkn utk bg semangat, buat mende jahat, tp utk kita lebih maju....

Semalam masa org sibuk tgk tv, sibuk menyokong negara memasing....hehehe ialah malaysia niekan bnyk penduduk y dr pelbagai negara.....ade lak y amik kesempatan.....mase dah habis perlawanan bola tue, aku ngan mr hub keluar ,nak g beli susu anak²ku + isi minyak kete aku, smp kat kedai beli susu tue, aku tgk ramai org berkumpul, ingat ade xcident, berdebar gak...aku suruh mr hub tgk, ialah adik aku baru jer balik ,air mata dah bergenang....tp bila tgk alhamdulillah bkn xcident tp mcm org bergaduh.....siap ade kete polis lagi...hhuhuhhu biasalah perkara nie mmg biasa..ingatkan gaduh pasat indonesia kalah malaysia menang...rupanya.....
haiiiiii............nielah namenye bengong...geram tau...ade 4 org pemuda - pemudi malaysia ( wat malu jer kan....) naik kete pesona, xtaulah dh kawin ker lum diorg nie.....MENCURI SUSU,eeeeee xde keje ker?????? siap spray mata tukang kedai lagi...eeeeee nielah bodoh namanya, tgh org ramai pergi mencuri, mmglah MALAYSIA BOLEH, tp bkn utk kegiatan mcm nie..per lagi mmg kenelah....penyokong malaysia dan indonesia belasah beramai²...eeeee buat malu jerkan....buat malu mak bapak.......

2 Org kene tangkap, lelaki ngan perempuan, lagi 2 org lari kan diri, tp kereta diorg mmg x sempat nak larikanlah....eeeeee perlah nak jadi....geram tol...rupanya bkn 1st time diorg wat keje nie dah 2-3 times............eeeeee tuelah sepandai tupai melompat akhirnya jatuh juga ker tanah....

2 comments:

Huda said...

ya allah..memalukan sungguh depa ni ..langsung x fikir perbuatan tu salah ke betul kan.

Zura said...

bengong...buat jahat pun pandai2lah...

Nuffnang

MY HEART BEEP