Nuffnang

MY HEART BEEP

Monday, November 22, 2010

CERITA PASAT BERKHATAN....

Pagi tadi aku dengar Sinar Fm, tajuk pagi diorg citer pasat pengalaman berkhatan....hehehe dulu mase kekecik aku suka, sbb time mcm nie sepupu lelaki + adik² lelaki aku, akan di khatankan beramai²...y bestnyer bab mase kenduri berkhatan....semua org turun ,tolong menolong, ktorg y bebudak pompuan nie sibuklah pilih nak buat keje per, angkat hidang ker, basuh pinggan ker...mmg best lah time tue...rasenya dah lama sgt aku x rase suasana macam tue..... Hujung minggu nie ,anak buah aku lak berkhatan, erm wat kenduri kat umah nenek dia...sesapa y sudi datang, jemputlh dtg erk kat kg nakhoda...hehehehe....rasenya mcm x sabar nk tunggu my little prince berkhatan...mmglh kalau nak skrgpun leh sunatkan dia, tp rase mcm x best lak, nak gak tunggu anak aku tue mengenal dunia, pandai kata sakit, pandai takut...hehehe...atleast nnt bila dia dh besar panjang, dia ade kenangan nak bercerita pasat berkhatan gak, xdelah termanggu² bila kengkawan bercerita...so pada parents y ade anak berkhatan...selamat berkhatan buat adik² dan anak² semua....

1 comment:

Huda said...

betul tu..sonok gak tgk adik2 berkhatan dulu time depa kecik2...kesian kene pantang mcm2 :)

Nuffnang

MY HEART BEEP