Nuffnang

MY HEART BEEP

Friday, October 22, 2010

MY FINAL DESTINATION

Pergh tajuk....hebatkan...heheheheh tp mase aku dpt gambaran final destination nie, aku menangis otw g keje....Pagi tadi mase aku nk g keje, aku nmpk ayah aku start moto nk g kedai...tetibe jer bayangan nie muncul depan mata, dan harapnya xkan jadi kenyataan sampai bebila.....Aku nmpk moto ayah aku kene samabr ngan sebiji kereta, aku menjerit sekuat hati "ayahhhhhhhhhhhhhh" terus turun dr kereta, wlpn mase tue kerta aku tgh jalan aku dh x pk dah, aku pk ayah!ayah!...aku berlari masuk rumah jerit kat kakak aku, ayung!ayung! ayh kene langarr cepatlah...imah nmpk...lepas ckp mcm tue, air mata dah merembes keluar laju...aku terus berlari ...jauh gak ayah aku tercampak, smp jer aku tgk ayah dah lemah, darah keluar dr merata² tubuh ayah...aku menangis ,menjerit sekuat hati kat org y langgar ayah aku, ko pembunuh bawak kete mcm pelesit dah tau jln kampung...kakak aku smp jer, terus tny ambulance dah call ker blum, aku geleng, terus dgn cepat aku mintak tlg org y ade kat situ mintak angkat ayah aku...aku nk hantar ke hospital.....aku benci tgk org y langgar ayah aku,sakit hati geram...aku xleh pk...dlm perjalanan aku call semua org menangis teresak² bgtau ayah xcident.....mak???aku hny pk ayah aje buat masa nie, berdoa moga ayah dpt di selamatkan...tpppp Allah lebih menyayangi ayah...ayah pergi jua....bila dah relax skit, baru otak aku leh berfungsi, tp pada org y langgar ayah masih aku xleh terima.....aku balikk dr hospital, tlg persiapkan rumah pepe y patut, sebelum jenazah smp, kakak aku hny leh ckp kuatkan semangat, air mata x berhenti mengalir kat pipi ktorg...mak brp kali pengsan...arghhhhhhhh kenapa mcm nie....aku bencilahhhhhhhh knp ayah????aku x puas lagi bermanja, x sempat lagi membahagiakan ayah....arghhhhhhhhhhhh Ya Allah kuatkanlh imanku, semangatku....erm selesai semua majlis pengebumian,aku masih lagi menyendiri......hilang seluruh semangat aku, mungkin sbb aku y nmpk mcm mane ayah di langgar.....suami aku ckp, tiap mlm mesti aku meracau menjerit nama ayah...........arghhhhhhhhhhhhh.......Astaghfirullah halazim.....mcm mane aku leh dpt bygn nie pagi nie...hakikatnya aku xnk pun dan pepun jadi, aku tselalu mendoakan aku, kedua ibu bapaku, mentuaku, suamiku,anak²ku, adik beradik ku, sahabat handaiku di ambil dlm keadaan beriman padaNya...jgnlh di ambil dlm keadaan sebegini....
Sebenarnya saat aku taip cerita nie badan aku masih rase menggigil, hati aku masih rase berbekas....air mata aku masih bergenang...aku takut. utk kehilangan insan y bnyak berjasa pada aku, aku tkt aku x sempat membahagiakan insan² itu....

4 comments:

Huda said...

sungguh cerita ini menginsafkan kita smua..mcm x caye je kan leh dpt bayangan gini..tabahkan hati ye kak :)

Zura said...

ko nie...gangguan syaitan tue...byk berzikir...aku pnah mimpi bapak aku meninggal smpaikan dh sedar pun aku menangis beriya2...takut aku mah..

A N A K - A N A K K U said...

Huda : thanx huda...tuelh mmg menginsafkan..dan mintak di jauhkanlah....

Zura : tol tue pepagi setan dah kacau aku..pada hal aku solat subuh tau, agaknyer dia mrh aku solat tue y bg gmbrn bongok nie....mau x menangis ra.....ayah tue

chugie said...

emm.. jangan pikir sangat.. x elok.

Nuffnang

MY HEART BEEP