Nuffnang

MY HEART BEEP

Sunday, August 29, 2010

PAGI² DAH KENE KEJAR...


Hilang semangat aku, mengigil badan aku, bila pagi tadi aku dtg opis, turun jer dr kereta kene kejar anjing...nasib ade penjaga anjing tue ngan abg technician kat depan opis...eeeeeee anjing niepun kalau nak bergurau jgnlh main kekejar ngan aku, tau tak ko tue najiz mughalazah....eeeeee nak nangis aku td, dah ler anjing tue besar.....dah bertahun aku keje kat sini, nielah 1st time kene kejar...eeeeeee geramnyer, menarik sgt kot aku ari nie, tue y anjingpun tergoda...hahahahah

5 comments:

Ease Basri said...

HEhehe...pepagi lagi anjing da ajak exercise...hehehehe

chugie said...

ahahahah:)) siannye.. kene kejar anjing! huhuhu.. ko pakao baju merah ek arini?

~aSHa~ said...

uish cabaran betul kena kejar anjing...laju dia lari wei...pakai kebaya ke? ehehehee

Zura said...

hahahhahahahahahahhaha...xtahanlah mah...aku dpt imaginekan cm ne ko berlari terselak2 kain nk selamatkan diri..kahakahakahakha...jahat aku gelakkan ko...

A N A K - A N A K K U said...

ease : gugur jantung aku exercise mcm nie ease uits

chugie : ko ingat lembu ker z, tp mmg aku pakai merahpun ari nie

asha : baju kurung jer kak, tp maybe merah menyala tue y dia kejar...

Nuffnang

MY HEART BEEP