Nuffnang

MY HEART BEEP

Tuesday, August 3, 2010

MY ANNIVERSARY

Alhamdulillah hari nie genap usia perkahwinan aku 4thn, baru lagi, bak kate org tetua, tp aku rase mcm dah lame jer, dah memacam kitorang hadap dlm usia perkahwinan yang semuda nie, hanya kami dan Allah shj y tau....Kalau setakat perang suami isteri tue biasalah, bak kata pepatah sedangkan lidah lagi tergigit inikan suami isteri, sedangkan adik beradik yang lahir satu rahimpun boleh bergaduh inikan suami isteri y masih mengenali hati budi memasing...Aku kenal suami aku dah lama sbnrnyer, drp aku kolej lagi...biasalah cintan citun bebudak dedulu x sangka jodoh panjang hingga ker jinjang pelamin...erm dlm usia perkahwinan 4 thn alhamdulillah aku telah di kurniakan sepasang cahaya mata y comei dan bijak......aku berharap jodoh aku dan mr hub aku kekal hingga ker pintu syurga..... semoga kitorang tabah hadapi dugaan dan cabaran di alam rumah tangga...cam x cayo jer aku dh kawin dan ade anak...hehehehe

6 comments:

chugie said...

Selamat ulang tahun perkahwinan mah...

Ease Basri said...

Weh.........tahniah.......dah 4 tahun dah......sekejap jer kan... Apepun...aku doakan semoga rumahtangga ko bahagia dan berkekalan hingga dipertemukan di SYURGA dan mendapat cahayamata yang SOLEH dan SOLEHAH.... AMIN

A N A K - A N A K K U said...

chugie : thanx z

ease : thanx ease...amin

Zura said...

td aku dh wish kan...hehehe...aku pun xsangka ko dh kawin n dh ade 2 anak...lg aku xpcaya...aku nie haa yang xkawin2 lagi....ko pcaya x mah..???kahkahkahkahkahkahkah

~aSHa~ said...

tahniah...hepi aniverseri...semoga bahagia hingga ke syurga..selamat menjalani fasa I.

betul tu sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula suami isteri..

A N A K - A N A K K U said...

zura : heheheh xper smp mase ko kawin gak

asha : adush ayat fasa 1 tue lagi nmpk sgt jauh lagi perjalanan nie

Nuffnang

MY HEART BEEP