Nuffnang

MY HEART BEEP

Tuesday, July 6, 2010

MY LITTLE PRINCE DEMAM

Semalam balik keje aku terus kene terpa ngan my little prince, biasala perbualan lazim aku ngan dia bila aku balik keje
iman : ibu gie mana
ibu : ibu keje
iman : ibu x bawak imanpn :(
ibu : ibukan kerja, bkn gie jalan²
iman : oooo ibu kerja, esok ibu keje?
ibu : iyer iman, minggu nie 7 hari ibu xde kat rumah tau
iman : ayah mane ibu??
ibu : ayah keje..., adik mana???
iman : adik main
Pas aku peluk cium my little princess, terus aku terpa my little prince lak, erm tgn dia dh mengagah mintak di angkat, aku per lagi dukung dia + lambung² dia...hehehe terasa rindu kat hati nie b+++ kat anak-anakku.
Erm selalunyer pas main ngan anak-anakku, aku akan g mandi dulu, pastu mkn, sbb nk susukan my little prince, kalau x mkn, tkt dia kembung perut @ rase susu aku x sedap....Mase susukan dia, aku dh rase, asal badan anak aku nie panas, td mase balik dah rase, ingat dia x cukup tdo, tp bila rase bebetol, confirm demam nie, angah aku rasepun, erm confirm, so bg dia makan ubt demam...aku amik kain, basahkan lapkan badan dia, ketiak² dia, pelipat², kepala dia aku jaramkan....supaya panas keluar....alhamdulillah dia x meragampun, juz merengek skit jer, tp masih lagi aktif...sibuk nk belajar berjalan...erm tgk mcm tue taulah dia demam beralih bulan ,adelah tue nak "beli" pepe...so xdelah risau sgt....Mlm td x memasal aku x tdo, bkn sbb anak aku x tdo, tp aku risau, xleh kalau budak demam nie, tkt kene pepe....so sentiasa peluk dia, pejam pun mcm x pejam..kekejap kang bgn, suami aku smp keluar tgk bola lah....hehehehe kitorang sesama x tdo, bebetol tetdo pun kol 4.30...itupun aku x tdo sgt....tp pagi td nk bgn g keje aduhaiiiiiiii malasnyer, lagi pk anak x sihat rase nak EL jerk, tp pk tgjwb kat opis y menimbun tue aku gagahkan gak, sbb kol 4.30 pagi dh bg lagi sekali ubt dmm kat my little prince, aku juz prepare utk mak aku berikan kol 10.30 @ 11, tgh hari nnt kakak² aku dh balik, so aku x risau sgt....al maklumlah diorgkan nurse kat umah tue...heheheh....cuma aku masih berharap anak aku x meragamlah...sbb bdn x sihat nie....risaukan bila anak x sihat...nak kejepun mcm xde semangat....semoga anak ibu cepat sihat....sempat b4 aku g keje td pesan kat my little princess supaya jgn buli adik dia, dan tgk²kan adik dia...wlpn dia baru 2thn tp alhamdulillah dah boleh di harap jaga adik....

No comments:

Nuffnang

MY HEART BEEP