Nuffnang

MY HEART BEEP

Wednesday, July 7, 2010

DOA SEORANG ANAK

Pepagi tadi mase aku bersiap nak g kerja, anak-anakku dah bangun, erm so kecoh lah skit, kalau anak-anakku nie dah bgn, nak milk lah, nak ikut mandilah, nak bersoal jawab lagi...erm tp layan kan jer, seronok layan anak berceloteh....lepas mandi tgh siap pakai baju semua my little princess menyanyikan aku sebuah lagu...tersentuh pepagi dah dpt doa dr anak..."Allah selamatkan ibu!Allah selamatkan ibu!Allah selamatkan ibu iman!habis tue aku sambunglah nyanyi utk dia pulak Allah selamatkan anak-anak ibu!Allah selamatkan anak-anak ibu!dia marah laks, dia kate anak ayahibu lah..hehehe pastu dia nyanyi lak lagu , "ibu, ibu engkaulah ratu hatiku, bila ku berduka engkau hiburkan selalu" terhibur aku nak pergi kerja, sbb xde sesi nangis² tp sesi gelak ketawa smbl menyanyi...y terharu sebenarnyer pepagi dah dpt doa dr seorang anak wlpn dlm bentuk nyanyian....moga anak-anakku membesar menjadi anak-anak yang soleh dan solehah...amin

4 comments:

Ease Basri said...

Amin.... jeles aku... athirah nak berdecit pun susah... dia suka BUAT TAK TAU... huhuhuhuhu

chugie said...

huhu.. bestnye.. nak juga lagu tu..

A N A K - A N A K K U said...

hehehe tgklah umur dia brp ease, tggu anak ko dh nk borak,mmg best melayan...smp x terlayan

A N A K - A N A K K U said...

hehehe ko suruhlah fatin nyanyi z...

Nuffnang

MY HEART BEEP