Nuffnang

MY HEART BEEP

Sunday, July 18, 2010

ADVERTISEMENT SEKARANG

Korang setuju tak kalau aku cakap advertisement sekarang nie kebanyakkannya mengarut dan memalukan...Tak taulah kalau orang-orang yang terlibat dlm bidang nie kurang kreatif atau ketandusan idea.Aku suka iklan zaman-zaman aku sekolah dulu, rasenyer banyak y boleh dijadi kan inspirasi...Mcm iklan sekarang nie, mengarutlah dan memalukan contohnyer iklan kat radio yang jual spare tyre, tue bukan ker itu satu yang memalukan, walaupun kita dah open sekarang nie tapi pada aku kita still patut jaga batas², kita iklan modes@pad kat tv, tue kalau bebudak tgk kan mcm x bagus....argh bnyklah lagi iklan sekarang nie pada aku yang x logik dan mcm memperbodohkan diri sendiri.Maaflah kalau ade yang terlibat dalam bidang nie, aku paham nak cr idea yang bagus tue bukan mudah, tp alang-alang cari biarlah menghasilkan sesuatu yang berkualiti dan boleh di ingati sampai bebila...

3 comments:

cikbedahlaser said...

ye..sy pon rasa begitu...
terlalu open..
dh mcm xde rasa malu lak...
dlu rasa nye iklan2 pad pon xde la mcm byk sgt n hebat sgt...skrg..mcm biasa je..
iklan lain pon lebih kurang gak...

Zura Tahir said...

betul2...iklan libresse...aku rase cm malu bile tgk...

A N A K - A N A K K U said...

cikbedahlaser : diorg nie melampau sgt,motif xdelah pebenda sgt...senang masalah sosial menular

zura : tue iklan aku x leh terima lagi satu y scha tue...pasal panty liner.eeeeeee

Nuffnang

MY HEART BEEP