Nuffnang

MY HEART BEEP

Friday, June 25, 2010

HAH " BERCERAI????"



Semalam aku luangkan masa tengok berita setelah berhari² xde kesempatan nak tgk berita sbb org kat rumah tue tgh gila bola, ulanganpun diorg tgk gak...panas jer hati....heheheeh. So berita tergempar yang menarik minat aku adalah ANNE NGASRI SAH BERCERAI TALAK 3, erm dah smp jodoh dia kat situ, dan mungkin itu yang terbaik buat diorang....apa punca masalah diorang aku x selidikpun, ialah dalam rumah tangga nie kalau x sabar mende kecikpun boleh jadi sebab bercerai...Menurut berita yang aku dengar dia di ceraikan 3 kali dbermula tahun lepas, tapi yang aku x puas hati dan geramnyer masuk kali ker 3 talakdi jatuhkan suami dia dah 2x ceraikan dia dlm keadaan dia mengandung....arghhhh nie yang wat aku berangin dan marah, x tau hukum hakam ker ????????? kan haram jatuhkan talak ker atas perempuan yang sedang mengandung.....eeeee tak takutker dosa???eee marahlah....Aku paham jodoh diorang mungkin dah tersurat kat situ, tp tgklah keadaan isteri tue dulu, janganlah pentingkan keadaan pada waktu tue jer...grrrrrrr, Tapi siapalah aku , hanya org luar y tak berhak nak berkata apa², dia pun dah sah di jatuhkan talak 3, tapi pada kengkawan di luar sana, kalau pepun jadi dalam rumah tangga , hingga memaksa kepada perpisahan , pastikanlah sang isteri tue dalam keadaan kosong, bkn berisi dalam erti kata lain mengandungkan anak korang....erm...semoga rumah tangga kita semua di lindungi drp perkara sebegini...amin

1 comment:

Zura said...

eeeeee...xfhm aku...

Nuffnang

MY HEART BEEP