Nuffnang

MY HEART BEEP

Sunday, February 7, 2010

UNTUK SESEORANG YANG AMAT AKU SAYANG...

Pagi tadi aku borak dgn one of my bestfrendz hehehe, dia cerita MR XXX dia invite dia, aku ckp itu sudah bagus, heheehhe ialah bila kiter putus dgn seseorang tue, x bermakna kita x boleh be friend dgn dia...Kadang² bila kita jadi kawan , kita lebih memahami seseorang tue, dan kita lebih terbuka untuk membincangkan tentang aper sajer, dan ade juga org lebih serasi lepas putus cinta nie, ialah kita dh kenal dia dr dua cara, 1stly mase dia jadi boyfrend kiter, 2ndly mase dia jadi kawan kita... Setuju tak aku cakap, sebenarnyer bila kiter berkawan dgn seseorang tue, kita lebih kenal dia drp org lain, parents dia pun blum tentu kenal dia luar dan dalam, tapi kita yang rapat nie lebih tau siapa dia sebenarnyer...
Kenapa aku ckp mcm tue, based on my xperience, kalau kiter nak buat nakal, kita akan ajak saper? kita akan bgtahu siapa? xkan kita nak bagitahu parents kiterkan...hahaahhha itu menempah bala namenyer.... mcm tue juga nak buat memenda y akan menyentuh sensitivity org y lebih tua, kita jarang inform diorg, tp kita akan inform dgn org y lebih rapat dgn kita... Bercinta dan berpisah, itu adat, tapi kenapa kita perlu putuskan terus ikatan sillaturrahim...mungkin bila dia susah @ kita yang susah dia adalah tempat yang terbaik kita boleh pergi.... Macam² perasaan kita akan rase, bila kita semakin jauh dgn dia, tp untuk ubat kelukaan juga ada bermacam cara, dan cara terbaik, sentiasalah berada dekat denganNya, insyaAllah setiap jalan yang kita lalui, kita xtakkan terpesong dari landasanNya....

4 comments:

Zura Tahir said...

erm...boleh x aku komen cm tue.. :)

A N A K - A N A K K U said...

hahahah suka ati ko ler...

zaza said...

huwargh... sama cite ngan aku.. dah putus pun.. STILL BE FRENS..! Tapi, tetap tak selesa jugak la..

A N A K - A N A K K U said...

zaza : kene amik masa berdiam diri dulu sbnryer...xleh nk terus tukar...mmg pedih

Nuffnang

MY HEART BEEP