Nuffnang

MY HEART BEEP

Tuesday, February 9, 2010

MC

Hari nie aku kat rumah, alhamdulillah termakbul gak doa aku nk mc, tp Allah bg dlm cr y lain, heheheeh aku ingat nk mc sbb demam, coz dh lame x demam...tp Allah bg aku kene migrain, bersyukur gak wlpn aku kene serangan y agak teruk smp muntah², tp asalkan dapat mc, ok jerk...hahahaah

Aku bkn malas nak pergi kerja, mulanya mmg nak masuk lmbt jer, ingat pas telan ubt 2 biji oklah, tp bila aku bgn haaa amik ko still terhuyung hayang...dgn loyanyer...so amik hp juz taip i'm on mc kat bos aku...simple jerk...Nie aku dh rase ok skit, tggu jap lagi mintak tlg kakak aku bwk aku g klinik, nak drive sendiri x confident langsung ( nk bermanja sebenarnya)...

3 comments:

chugie said...

lor..MC ke? bleh plak ko doa nak MC mah?? tuhan nak duga ko tu.. len kali cuba doa yang x pelik cam ni.. kan dh kene migrain!

mommy twin said...

hek eler... dapat gak ko mc ek... tak betol imah nerh...bleh plak mintak2 mc...

A N A K - A N A K K U said...

chugie - hehehee...jelez tgk org dmm

momy twin - hehehehe sajejer, ko jelezkan

Nuffnang

MY HEART BEEP