Nuffnang

MY HEART BEEP

Tuesday, February 2, 2010

TENTANG PERASAAN...

Betollah kate org tua² kita takkan mampu tipu perasaan kita sendiri. Walau berkali kita menidakkan, tp kita sendiri tau kita x boleh tipu diri sendiri. Mungkin kita boleh tipu org sekeliling tentang perasaan kita dgn perwatakkan kita, tp mampukan kita tipu diri kita sendiri. Bila tgk gambar² dalam album lama, mata aku tertacap kat seraut wajah, argh lama tol aku x dgr kabar dr insan nie...Rindu pula pada empunya badan, tapi apakan daya mana mungkin aku akan berjumpa dgn dia lagi kerana Allah lebih menyayangi dirinya. Kalau teringat zaman dulu² mase bebudak masih mentah pasti akan ade peristiwa yang akan buat aku tersenyum.....Erm x boleh nak di ikutkan sangat perasaan nie, nanti akan bawa kepada kelukaan, sbb tue bila aku rasekan sesuatu aku jarang menunjukkan pada mereka yang lain...

No comments:

Nuffnang

MY HEART BEEP