Nuffnang

MY HEART BEEP

Monday, February 1, 2010

PULANG KER KAMPUNG...

Ari jumaat lepas aku dan suami, bersama anak² pulak ker pahang, lebih tepat ker tasik chini, menziara ibu dan bapa mentua aku.... sebelum tue ktorg singgah kat bentong turunkan angah aku,pulang jumpersuami tercinta...angah aku nie dok asing dgn suami dia, coz kerja memasing x mengizinkan diorg duduk sekali....so angah aku nie duk ngan family aku kat sini...So sabtu tue kitorang pergi temerloh, melawat pakcik suami aku y koma, sbb xcident hari tue...sedihlah jugak, ialah bkn xcident dgn kenderaan pun, juz terlanggar tong sampah jer...tp tuelah kan kalau nak malang, penyebab dia sekecil manepun, tetap akan malang... Dalam kol 2 lebih kitorang gerak balik chini, tp sebelum tue singgah prkan temerloh kejap cari kek untuk anak kesayangan aku...iman. Aku ngan suami rancang nak sambut befday dia mlm nie, lepas seluruh ahli keluarga aku sampai.....petang tue smp jer rumah, ktorg dah sibuk pelbagai , mak mentua aku yang paling kalut, ialah org nak datang rumah surelah kan, nak buat persiapan, walaupun aku kate x yah,tp biasalah org tua...tp sambutan hari lahir anak aku terpaksa di tangguh, sbbnyer family aku smp kol 3.30 pagi ,stuck jam kat batu caves...kesian family ak,terasa nyusahkan laks...Sebenarnyer smeua turn pahang sbb aku dan suami nak belanja seluruh ahli keluarga kitorang masuk GRWP...

2 comments:

Zura said...

mana gambar...xde ke...nk tgk..

A N A K - A N A K K U said...

NNT AKU UPLOAD ERK

Nuffnang

MY HEART BEEP