Nuffnang

MY HEART BEEP

Monday, February 1, 2010

KENANGAN ITU.....

Nie gambar kelas aku mase form 5, kalau tengok gambar nie sebenarnyer banyak kisah suka dp duka...erm biasalah waktu sekolah bkn bnyk masalahpun nk kene tanggung,aper y kitorang tahu enjoy ajer...belajarpun xdelah tekun sgt.hahahah tp ktorg antara the best class kat sekolah ktorg...Kalau korang tgk, budak kelas aku di monopoli oleh kaum hawa jer, kaum adam mcm dah terpupus...hehehe tue 3 ekor kumbang y mmg bagus, bnyk membantu ktorg....bila tgk gmbr nie ade terselit rase sayu jer....sbb salah sorang dr kumbang tue dah pun pergi menghadap Nya...alfatihah buat arwah mohd hafiz hussein .....

Tgk gmbr cikgu kelas, terasa rindu laks kat cikgu kelas nie, Pn Taila, seingat ktorg, ktorg jarang panggil dia cikgu, tp more pada puan, kenapa????? ntah akupun x ingat kenapa... Tp dlm kelas nie seribu satu kenangan yang x mungkin kembali ade....kalau bebudak kelas aku tgk gmbr nie...mesti terbayang satu persatu sifat nakal memasing....setiap subjek ,ade sajer kisah y tercoret...

3 comments:

chugie said...

owh cedihnye.. gambar aku tarak!

Zura said...

mmg pun...mcm2 kisah terutama sekali membabitkan cikgu...setiap cikgu ade kenangan sendiri...
uwaaaaaa....sidey...arwah apit...al fatihah...

A N A K - A N A K K U said...

CHUGIE : sbb ko dh pindah sekolah
zura : hahha to lah tue, paling x lupa cikgu perdagangan

Nuffnang

MY HEART BEEP