Nuffnang

MY HEART BEEP

Tuesday, January 26, 2010

SIFAT - SIFAT PERIBADI

PERIBADI 1

Tarikh lahir pada 15, 20 & 26Jangan mengharapkan sifat romantis dari seseorang yang lahir pada tarikh ini. Dia tergolong dalam orang yang kurang serius, bersikap bodoh dalam menghadapi sesuatu. Namun begitu dia selalu bersikap penuh pengertian bila menghadapai sesuatu masalah. Dia sangat benci pada perkara-perkara yang berbau keributan terutama yang menimbulkan huru hara. Dalam hal percintaan dia menuntut untuk diberi lebih perhatian tapi dia jarang mengambil berat pada pasangannya. Namun begitu sikapnya disenangi oleh kawan-kawannya.

PERIBADI 2

Jamadil Akhir: Mempunyai watak yang berani, menghormati orang lain. Dia mempunyai pelbagai kebolehan dan kebijakan. Apabila dia tahu bahawa dia salah atau keliru, maka dia mudah mengakuinya. Tetapi, bila dia tahu yang dia benar, dia akan tetap mempertahankan pendiriannya dan tidak akan mengaku kalah. Semasa kecil, ibu bapanya perlu mendidiknya dengan baik agar sifat-sifanya yang baik itu terserlah. Jika betul didikannya, semasa dewasa nanti dia akan menyenangkan kedua orang tuanya.

PERIBADI 3

APRIL sangat aktif dan dinamik cepat bertindak buat keputusan tetapi cepat menyesal sgt menarik dan pandai manjakan diri punya daya mental yg sangat kuat suka diberi perhatian sgt diplomatik (pandai memujuk ).berkawan dan pandai menyelesaikan masalah org sgt berani dan tiada perasaan takut suka adventure, pengasih, penyayang, sopan santun dan pemurah emosi cepat terusik try control the emotion kecenderungan bersifat dendam agresif, kelam kabut utk membuat keputusan kuat daya ingatan gerak hati yg sangat kuat pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan org lain berpenyakit disekitar kepala dan dada sgt cemburu dan terlalu cemburu

ULASAN :
Hahahaah aku mcm buat assignment laks siap ade ulasan, kat atas nie adalah antara peribadi² y should ada dlm diri aku...adalah y mmg terkena kat aku, dan ade y bertentangan dgn sikap aku...terutamanya bab cemburu tue...hahahaha sbb sekenal aku akan diri aku sendiri, dan kengkawan yang kenal aku diorg ckp aku nie org y xde perasaan...;p. Tp mungkin gak kot aku kuat cemburu cuma selalunyer aku berjaya mengawal perasaan tue drp terus merebak ke seluruh urat saraf aku dan mencetuskan perang y merugikan aku sendiri......Korang lakss per sifat peribadi korang, tak kiralah mcm mana gambaran peribadi kita y penting, diri kita adalah milik kita, ayah ibu dah bagi kiter didikan dan pelajaran, dan skrg kita sendiri kene tentukan @ bentuk peribadi kita sendiri..sama ada nak jadi lebih baik @ sebaliknya....jgn asyik menunjuk setiap kesilapan dan kesalahan y kiter buat kpd kedua org tua kita, sesungguhnya Allah dah beri kita akal utk bezakan mana y baik dan mana y tidak...tidak semestinya juga awq seorg anak imam di kampung akan jadi anak y soleha@solehah, dan awq anak seorg pencuri akan jadi pencuri...yang penting diri kita sendiri...kita yang berhak menentukan hala tuju hidup kita....

2 comments:

Zura said...

peribadi 1 tue betul...ade kena mengena gak ngan aku...

tp bab sopan santun tue mcm xde kena mengena ngan ko je mah...

A N A K - A N A K K U said...

hahaha x semuanyer betol ra, kebetulan jer...

Nuffnang

MY HEART BEEP