Nuffnang

MY HEART BEEP

Friday, December 4, 2009

TOL KER ERK KENGKAWAN......

Minggu lepas aku bercuti ker kedah....tp sebenarnyer aku bkn nk cerita pasat percutian ker kedah, nak cerita pasat pemanduan.Mase otw lek sini aku tukar drive ngan suami aku, sbb dia ngantuk sgt...ialah asyik dia jer drive sepanjang kami kat kedah...erm aku bwk mcm biase jer tapiiiiiiiiiii mak mentua aku ckp aku bwk laju...dia xckp ngan aku, tp dia gtaukat suami aku, smlm suami aku ckp...aku terus gelak..laju ker aku bwk???nie pendapat akulah...aku niekan kecik jer orgnyer...bak kate kengkawan aku kalau kene tiup angin,akupun melayang, so bila org kecik y bawak surelah impact kereta tue ringan skitkan...dia nak pergi tue ringan jer....aku tekan 110/120km/jam jer...xlah lajukan..standard kat highway....hahahah leh pakai x teori membela diri aku nie.....tp tol aku mmg bwk range tue jer...x smppun 140 (kekadang jer).....Kengkawan y pernah naik ngan aku...laju ker aku bwk kereta erk...aku x rase laju...

2 comments:

Zura said...

biase je bg aku speeding ko tue klau kat hway...tp klau paya jaras ko bwk spedding cm tue mmg kena maki kot...

A N A K - A N A K K U said...

hahaha tue lah pasat, aku x puasa hati aku tny suami aku lek, dia ckp iye mak dia ckp mcm tue, pastu mak dia ckp aku nie beranilah bwk kete....hahaha dia x naik ngan shumie g..;p

Nuffnang

MY HEART BEEP