Nuffnang

MY HEART BEEP

Sunday, December 6, 2009

AKTIVITI HUJUNG TAHUN...

Hujung² tahun nie apekah aktivit y kerap di lakukan oleh semua rakyat malaysia???hahaha aper laik mengada dan menghadiri kenduri kawinlah.AKu nie sebenarnyer bknlahorg y rajin utk menghadiri memana kenduri kahwin, knp???ntah sbb xde hati nak gie. Mak ayah kau bising kalau aku mls nak join diorg g kenduri kawin dlm kg, sbbnyer mak ayah aku kate aku nie anti social,xtau hidup bermasyarakat...hahahaha aku pekakan jer telinga...sbb aku mmg malas.Drp aku anak dara laik aktiviti nielah paling bercinta aku nak join.Tapi alhamdulillah kenduri kawin aku ari tue ramai gak y datang...hehehehe bak kate org balas membalas...Tapiiiiiiii bila dah kawin nie, nak tak nak, rela@ terpaksa tetap kene pergi. Aku baru jer lek dr kedah 2minggu lepas hadiri majlis perkahwinan sepupu suami aku, erm meriah..tp sbbkan aku beranak kecik so x terlibat secara langsung dlm majlis tue.Semalam lak aku hadiri laik satu kenduri kahwin kawan sekerja suami aku, kat N9.Aku setuju nak pergi sbb....hehehe leh jenjalan...Sebenarnyer ari sabtu tue aku patut lek ipoh, coz cousin aku kahwin, tp dsbbkan suami aku xdpt cuti, so xdelah aku lek...lepak kat rumah ngan anak² kesayangan aku.Minggu nielak aku de 2 kenduri kahwin, satu adik member baik aku kahwin, satu laik sepupu suami aku kahwin....Dsebabkan diorg punyer rumah nie berdekatan jer ngan aku, so kenelah g dua² buah rumah...alaaaa rezekipun kan,datang mkn jer...heheeheh. NExt weeknyer sepupu aku laik sorang kahwin kat ipoh.Hehehe kalau xde aral & aku rajin nak balik, smplah aku..Kalau dak sampaikan salam jer...heheheh Itu y terakhir majlis perkahwinan utk thn nie...Tahun depan start bulan 2 aku dah sibuk menghadiri majlis perkahwinan...kat JB,heheeh y nie x sabar nak gie, sbb semua di tanggung halal oleh ayahcik aku...hahahaah

No comments:

Nuffnang

MY HEART BEEP