Nuffnang

MY HEART BEEP

Monday, January 30, 2012

KENAPA MAKIN BERDUIT, MAKIN MISKIN PAKAIANNYA??

Aku bukanlah org y alim sangatpun, tp rasanya x salahpun aku nak meluah ape y aku nampak dan perhatikan, dan mungkin teguran yang aku buat nie ,x di baca diorg pun. Aku tgk skrg nie artis malaysia, negara islam...tp pakaian amboi...dah mcm amerika.....OPsss maaflah kalau terasa...bkn nak salahkan artis 100% salah gak penganjur ,kira 50-50 lah....Kalau nak wat pepe anjuran x kisahlah konsert ke, majlis anugerah ke, boleh x tetapkan syarat berpakaian, sopan x menjolok mata dan tidak terlalu singkat + ketat...sertakan lagi gmbr contoh...Bukan pe kebanyakkan artis kita bnyk kate nmpk lurah, nmpk peha, nmpk ketiak tue xlah seksi, selagi x nmpk semuanye bebetol..... Cukuplah pakai seluar @ skirt y bawah lutut, tp fancy, alaaaa kate banyak pereka fesyen Malaysia y terkenal... suruhlah diorg tolong buatkan...pasti boleh punye....kalau korang x bertudungpun at least jglah maruah kita semua sesama Islam...malulah wei...dah besar panjang, dah mak org pakai mcm tue...walaupun korang jenis " ada aku kisah" tp kesian kat anak² dan keturunan korang y di caci cela....x semstinye mendedahkan semua rezki murah...kalau x dedah lagi murah, lagi berkat.....

Oklah itu je wat masa nie.....aku nak membebel bebanyakpun x leh...siapalah aku, hny insan y prihatin dan kesian kan kita semua dunia dan akhirat...dosa sesama tanggung.....

1 comment:

Zura said...

setuju...ape perasaan drg pakai cm tue erk...

Nuffnang

MY HEART BEEP