Nuffnang

MY HEART BEEP

Tuesday, October 11, 2011

PENDAPAT AKU PASAT FIDA......





Sejak 2 menjak nie kan, kecoh pasat fida nie, aku suka gak kat minah nie, ialah org bertudungkan tp aku lebih suka kat heliza dan irma hasmie....hahahahaahahahah....Oklah nie pendapat aku je sbg salah seorg peminat + org luar y membaca...... Pasat kes dia x betudung + gambar tue di upload dlm internet dan tersebar luar, korang rase salah siapa erk??????? Pada aku lah itu salah diri sendiri, sebab bukak tudung dpn org y bukan mahramnya, kene tanggunglah, x boleh nak salahkan org lain y mengupload gambar tue, kalau bukan mamat y uploadpun, ntah² kantoi ngan org lain, so x kn nak salahkan org lain tue????? Berani buat berani tanggung org cakap...so kalau nak bertudung, pakai bebetol, tau depan siapa leh bukak tudung tue, lelebih awaq tue selebriti setiap tindak tanduk awq akan di pandang dan di ambil kira.....Jangan letakkan kesilapan sendiri pada org lain utk bertanggungjawab.....dlm gmbr percutian diorg tue, ade je sorang tue leh pakai tudung bebetol...pikir sendirilah...awq dah baligh, dosa tanggung sendiri.....

2ndly pasat cara dia putuskan hubungan dgn mamat tue, aku bukanlah peminat mamat nie, tp pada aku sbg org y dah dewasa x profesional langsung, declare pandai lak berdua, putus melalui media...pleaselah respect, wlpn rase kesalahan mamat tue x leh di maafkan, dan dh xleh nk jumpe mamat tue lagi, atleast call lah bgtau, x pun sms je, org beceraipun leh melalui sms, xkan nak clash x leh terima melalui sms....

p/s : pandai buat pandai tanggung, meletakkan kesalahan pada bahu org lain, itu bukanlah sikap y baik, lebaik baik mengaku salah sendiri, drp mengatakan itu adalah salah org lain....- org akan lebih respek.....

3 comments:

Zura said...

erm...itulah kecuaian kite org ppuan nie..xyah dok salahkan sesapa...untuk koleksi peribadi...snap jelah kat umah sendiri...

zh-ena said...

betul setuju sgt jgn persalahkan org lain klu sudah buat salah

.::Lynn::. said...

terbaik!!!

Nuffnang

MY HEART BEEP