Nuffnang

MY HEART BEEP

Monday, August 8, 2011

REZEKI......



Alhamdulillah rezeki Allah, hehehe bestlah korang dpt bonus setengah blan gaji @ min RM500, kitorg y swasta nie x sure lagi, berdoa je moga Allah bukakan pintu hati bos bagilah bonus @ wang ehsan utk pekerja setia nie.....heheheh dgr je aku dah tumpang gumbira, ialah rezeki memasing tp beingat erk...jgn enjoy sgt, coz bulan depan nun jauh lagi....takut nanti bergumbiranya sekejap je tp terseksanya banyak.....hehehe nie bkn ayat cemburukan kakitangan awam, juz mengingatkan je.....korangpun doalah kan erk, bos kitorg y swasta nie tebuka hati bg bonus kat pekerja diorg y setia nie...amin.....

3 comments:

Huda said...

insyaAllah ada nnti kak :) doa bnyk2 :)

~aSHa~ said...

kalo swasta dpt bonus lagi syok selalunya...sbb boleh berbulan2 punye gaji tuk bonus...kami tak pernah pun dpt 2 bulan gaji..uhuhuhu sian

SyidaGorjes said...

tgh berkira-kira.....dapat bonus ke tak....dapat....tak...dapat...tak....tak tau la

Nuffnang

MY HEART BEEP