Nuffnang

MY HEART BEEP

Tuesday, June 14, 2011

TERSENTUH HATI....

ayah( baju hijau) dan adiknya....

Short story je pagi nie, tapi cukup buat air mata aku bergenang...cerita nie 2-3 minggu lepas.....baru nak ceritakan...hahahah...Ok jom share per yang aku rase, ari tue kebetulan ayah aku nak keluar, nak pergi kebun katanya....mcm biasalah nak pegi kebun ayah sure akan pakai stocking b4 pakai kasut...time nak pakai stockin tue, x boleh, aku tgk dr jauh...tangan ayah menggigil , actually tgn ayah bukanlah kuat lagi....kekadang nk pegang botolpun menggigil cuma satu yang aku bangga semangat ayah kuat, dan dari luaran orang xkan nampak sakit tgn y ayah rasekan....ok sambung balik....ayah panggil aku, mintak tolong pakaikan stockin untuk dia, masa aku sarungkan stockin tue, air mata aku bergenang.....teringat dulu masa aku kecik nak pergi sekolah, ayahlah y pakai kan aku stockin, ayahlah y melayan segala kerenah mengada² aku...hari nie bila aku pakaikan stockin pada ayah....tertanya pada diri sendiri,aku dah membanggakan ayah x? aku dah menyenangkan ayah x? kalau nak pk pasal balas budi, smp ker akhir hayat jasamu x mungkin terbalas........Masa aku sarungkan stockin tue, nmpklah kaki ayah y sudah tua, y sudah ade bengkak, tompok2 hitam.... kesan dia buat keje.....argh.....hny pakaikan stockin kat ayah buat hati aku tersentuh...rasenya masih belum puas bermanja...masih belum puas bergurau, masih belum puas di bimbing, di tegur, di marah.....moga Allah pelihara kesihatan kedua org tuaku, berkati hidup mereka di dunia dan akhirat......

3 comments:

Zura Tahir said...

sedihlah aku baca...sbb aku sndri pun rase ape yg ko rase..

Aredhel Helya said...

ok.......... ko berjaya menambahkan emo aku hari ni.... son sob sob sob.....

A N A K - A N A K K U said...

ZURA & EASE...: bkn nak berlakon, tp ntah sedih je bila saat itu terjadi

Nuffnang

MY HEART BEEP