Nuffnang

MY HEART BEEP

Sunday, October 17, 2010

KALAU KORANG, PER KORANG RASA???


Pagi tadi mase aku dtg keje, jalan jem....kete aku bebetol belakang van nie...kalau korang kat belakang van nie per korang rasa dan pk??? mase aku tgk pemandu van nie seorang india aku pelik, kenapa india yang drive van nie????jeng...jeng... oooooo mungkin van nie rosak kot, tgklah no platepun tertanggalkn... Aku pk lagi, kalau lah tetibe ade "sesuatu" menjenguk di sebalik langsir van nie, haaaaaaaaa apa jadi kat aku erk???sesiang haripun leh pk kan "sesuatu" tue kan..mengong tol aku...Pastu aku terpk lagi, bersedia ker aku nak naik van nie erk???x kisahlah sama ada aku y berada dlm "tempat" tue @ aku teman seseorang yang aku sayang....aku tau setiap org pasti akan naik kenderaan nie, x kiralah skrg nie korang ade myvi ker, bmw ker, mercedez ker, kapal terbang ker...korang akan tetap merasa naik van nie.....tp bersediakah kita???ikut aku mmg xsedia, bnyk mende lagi,anak-anak aku nk besarkan, study blum habis lagi, sbg isteri lum cukup solehah lagi aku nie....eeeee bnyklh mende, tp lagi lama hidup lagi bnyk wat dosa....heheeheheh...tp bersedia @ tidak sampai masa kita kene hadap gak....kene redha gak...huhuhuh

7 comments:

SyidaGorjes said...

mesti terkenang masa lalu/dosa lalu kan?
van ni secara tak langsung menginsafkan kita...

Zura said...

takut tue bile di pk2 kan..

A N A K - A N A K K U said...

syida : a'ah tol tue..huhuh byk dosa nie....

zura : mmg ra....tp x pk nnt lupa diri lak...heheheh

Ease Basri said...

huhuhu... kalo kantoi tak posa pun leh naik van ni ape...huhuhu....apepun setiap yang hidup pasti matikan...doakan semoga kita semua mati dalam iman dan ditempatkan dikalangan orang beriman...amin...

chugie said...

huhu.. tak mo pikir pape..!

A N A K - A N A K K U said...

ease : amin!!!

chugie : x pkpun x leh z...

So Shy Lady said...

jom bykkan amal...stiap hari cuba senyum sokmo, slawat stiap ms, bantu org s andai mampu, solat awal wktu, bdoa stiap kali nk lakukn ssuatu...

pesanan utk diri sndiri sbenarnye...

Nuffnang

MY HEART BEEP