Nuffnang

MY HEART BEEP

Sunday, September 5, 2010

SALAM AIDILFITRI



Hehehe semua org mesti dah mood bercutikan,lelebih lagi kat corong² radio dah mula dengar lagu raya...lagilah mood nak g opis tue mcm arghhhhhh pepaham sendirilah erk. Mcm aku ,aku xdelah rase nak raya sgt, tp more pada mood nak bercuti jer..pagi td pilih baju nak g kejepun x beriya mcm selalu...capai jer mana y aku tgn aku tercapai...heheheh...Kat opis nie walaupun masih ramai lagi..tp memasing aku tgk dah mcm xde mood nak keje, sibuk dah x sabar nak cuti....oklah kengkawan semua apapapun dan di manapun korang berada, aku ambil kesempatan nie mengucapkan "SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR & BATIN" ialah mane tau ade terkasar bahasa, tersinggung perasaan tanpa di sangka²...Semoga perjalanan korang selamat sampai ker destinasinya...jumpe lagi selamat raya.......yeeeeeee!

3 comments:

~aSHa~ said...

Selamat Hari Raya..

asha pun nak mintak maaf kalo ada tersinggung bahasa ke...ye?

Semoga selamat kita semua hendaknye selepas berhari raya nanti..

Zura said...

selamat hari raya...maaf zahir & batin..:)

.::Lynn::. said...

selamat hari raya..

Nuffnang

MY HEART BEEP