Nuffnang

MY HEART BEEP

Monday, March 1, 2010

PERNAH TAK KORANG RASE DOWN DLM HIDUP...

Dah lame tak rase mcm nie tau, tp lately nie aku rase mcm tue, kekadang aku tpk kenapa aku xleh jadi macam "dia", naper x leh dapat dan buat mcm "dia" buat....erm bkn mengeluh dgn dugaan atau caturan hidup y telah di tetapkan....tp sbg manusia biasa aku tetibe jerk rase down, rase nk asingkan diri drp org sekeliling, rase mcm nk duduk kat pulau jerk...Cemburu tue tak salahkan ,asalkan tau bertempat, bertempatlah nie aku cemburukan "dia"..........tp kalau tgk kehidupan dia sebenarnyer aku lebih luck, cuma bab yang satu nie jerk aku rase aku x luck..unlucky person, selalu aku +vekan diri aku, blum tiba mase lagi kot, bersabarlah...tp dah allmost 5 years aku bersabar nie, hasilnyer hampeh...bkn x bersyukur, bersyukur sgt....tp tertekan dgn keadaaan sekeliling....Org lain mmg x tau per masalahnyer, tp diri kita y hari² duk mghdp masalah yang same....arghhhhhhhhhh nak lari!nak lari!!!

No comments:

Nuffnang

MY HEART BEEP